Czas realizacji

Sprawna i szybka realizacja zamówień jest najmocniejszą stroną naszej firmy. Wykorzystujemy wieloletnie już doświadczenie zdobyte na portalu allegro.pl. Owocuje ono sprawdzonymi procedurami przygotowania zamówienia oraz indywidualną umową podpisaną z naszym operatorem logistycznym - Pocztą Polską.

1. Przyjęcie, przygotowanie i nadanie zamówienia

Naszą podstawową zasadą jest reguła 8h*. Jest to maksymalny czas, jaki upłynie od momentu skutecznego opłacenia zamówienia do nadania paczki w oddziale Poczty Polskiej lub u kuriera.

Poprzez skuteczne opłacenie rozumiemy pojawienie się środków na koncie bankowym dla przelewów tradycyjnych lub też informację o prawidłowym zakończeniu transakcji dla usług typu e-przelewy (realizowane za pośrednictwem firmy Dot-Pay).

Jeżeli zaś podczas składania zamówienia wybrali Państwo opcję wysyłki za pobraniem to czas 8 godzin liczymy od momentu złożenia zamówienia do nadania (dla dni roboczych).

Tak skuteczne działanie możliwe jest dzięki:

  • posiadaniu własnego magazynu ze wszystkimi towarami widocznymi na sklepie
  • nadawaniu paczek i listów na Poczcie Polskiej dwa razy dziennie
  • obsłudze danego dnia zarówno przelewów porannych jak i popołudniowych (przelew zlecony rano mamy ma koncie po południu i tego samego dnia nadajemy przesyłkę)

2. Czas od nadania przesyłki do dostarczenia zamówienia

Od momentu nadania przez nas paczki czas jej dostarczenia zależny jest od wybranej opcji wysyłki.

Czasy dostarczenia przesyłek*

Firma

Rodzaj przesyłki

Czas dostarczenia

Uwagi

Poczta Polska

List polecony ekonomiczny

4 dni

włącznie z dniem nadania

List polecony priorytetowy

1 dzień

gdy nadanie przed godz. 15.00

Paczka priorytetowa

2 dni

liczone po dniu nadania

Poczta Polska

Przesyłka kurierska (pocztex ekspres 24)

24 h

następny dzień roboczy

* - podane czasy dotyczą dni roboczych i są podane za danymi znajdującymi się na stronie www Poczty Polskiej.



* - reguła 8h liczona jest naszymi godzinami pracy tj. od 8.00 do 18.00 (pon-pt)