Najczęstsze pytania

W jakich godzinach mogę skontaktować się z obsługą sklepu?

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numerem 17 85 331 89 w godzinach od 10.00 do 18.00. Zawsze możecie się Państwo skontaktować z nami drogą elektroniczną: sklep@jegoszafa.pl.

Jakie są koszty dostawy paczki?

Po szczegółowy cennik zapraszamy na stronę koszty wysyłki. Najważniejsza informacja jest taka, że przy zakupie za min. 289 zł przysługuje Państwu opcja darmowej dostawy. Z kosztów wysyłki nigdy nie robimy tajemnicy – w momencie wybierania opcji dostawy wszystkie koszty są jednoznacznie opisane. Jest to na takim etapie, że możecie się Państwo wycofać jeżeli uznacie nasze koszty za zbyt wysokie.

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Tak. Do 14 dni od otrzymania towaru macie Państwo możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny. Proszę pamiętać, że towar nie może być używany ale też nie musi być oryginalnie zapakowany.

Jak szybko otrzymam przesyłkę?

Czas otrzymania przesyłki zależny jest od wybranej formy płatności oraz dostawy. Zamówienia opłacone i gotowe do wysyłki nigdy nie zalegają na naszych półkach. Przesyłki na Poczcie nadajemy dwa razy dziennie (godz. 13.30 oraz 18.00) tak aby jak najszybciej wyjechały z naszego oddziału Poczty. Towar wysyłany kurierem nadajemy również codziennie ok. godz. 13.00.

Czy mogę osobiście odebrać towar?

Tak. W dzień roboczy po złożeniu zamówienia zapraszamy do C.H. Plaza w Rzeszowie (al. Rejtana 65) na pierwsze piętro. Tam też również będziecie Państwo mogli zapłacić za towar.

Jak mogę zapłacić za towar?

Oferujemy szeroki wybór możliwości zapłaty za towar: za pobraniem, tradycyjny przelew na konto oraz płatności elektroniczne realizowane za pośrednictwem firmy Dotpay S.A. Można również zapłacić (gotówką lub kartą) w trakcie odbioru osobistego towaru.

Jak wybrać odpowiedni rozmiar towaru?

Przy każdym oglądanym produkcie znajdziecie Państwo odpowiednią do danego modelu towaru tabelę rozmiarów. W razie wątpliwości prosimy zapoznać się ze stroną tabele rozmiarów. W tej sprawie jesteśmy również do dyspozycji pod numerem telefonu 17 85 331 89 oraz pod adresem e-mail: sklep@jegoszafa.pl

Czy muszę się logować aby dokonać zakupów?

Nie – nie ma potrzeby uzyskiwania loginu, aby zrobić zakupy w naszym sklepie. Po prostu dodajecie Państwo produkty do koszyka, przechodzicie do kasy, wybieracie sposób zapłaty i określacie adres wysyłki.

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub e-mailem?

Tak, jest możliwość złożenia zamówienia telefonicznie (17 85 331 89) lub za pośrednictwem poczty elektronicznej (sklep@jegoszafa.pl).